РОЗРОБКА ВИХОВНОГО ЗАХОДУ  ЗА ТЕМОЮ «ТВАРИНИ»
У 3 КЛАСІ.
Мета:                                                                           
навчальна повторення англійських назв  тварин, удоско­налення вмінь розповідати про обрану тварину;
розвивальна формування пізнавального інтересу школярів;
виховнаморальне виховання школярів, виховання бажання піклуватися про тварин; формування навичок правильної поведінки під час відвідування зоопарку.
Обладнання: картки із зображенням тварин; зображення окремих тварин ; мультфільм «Гірлянда з малюків»; мультимедійна презентація.
Тип заходу: уявна екскурсія з елементами рольової гри.
План проведення заходу.
I. Організаційний момент.
II. Основна частина заходу.
2.1. Відгадування загадок
2.2.Інструкція.
2.3.Уявна екскурсія з елементами рольової гри.
2.4.Перегляд мультфільму.
III. Підбиття підсумків.
ХІД ЗАХОДУ
I. Організаційний момент.
Привітання.
T. Good morning.
Ps.  Good morning.
T. Good morning, to you
Ps.  Good morning
T. Good morning. Good morning.  I am glad to see you.
Ps.  I am glad to see you too.

II. Основна частина заходу.
 2.1.Відгадування загадок.
T.: В нашому заході приймають участь учні 4 класу.
Зараз учні 4-го класу загадають, діти, вам загадки.
Ви будете відгадувати, а відповіді скажете англійською мовою.
Ps.:
Прийшла кума із довгим віником
На бесіду з нашим півником,
Схопила півня на обід,
Та й замела мітлою слід. (A fox)

Довгі вуха, куций хвіст,
Невеличкий сам на зріст,
На городі побував,
Там капусти пожував.
Довгі лапи: скік та скік;
Ми погнались, а він втік. (A hare).
Ще не впав на землю сніг,
Він ховається в барліг.
І до теплої весни
Поринає він у сни. (A bear)
Живу я там, де вічний лід,
Люблю я рибу на обід
В кожусі білому завжди
Виходжу часто я з води,
Умію плавати й пірнати...
А як мене, малята, звати? (A polar bear)
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і не злий.
Вдень ховається, вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.                  
Як він,зветься? (їжачок......a hedgehog)

Без рук, без ніг, а по землі ходить. (A snake)
Здивувалась дітвора:
«Це тварина чи гора?
Як же їсть він, як він п'є?»
А для цього хобот є! (An elephant)
 Величезний цей хижак
На людей наводить жах.
Проживає в річці Ніл
Небезпечний... (Крокодил a crocodile)
Як на гойдалках, на вітках
Вони плигають у клітках.
Граються, кривляються,
Разом забавляються.
А веселі ці малята
Пустотливі... (Мавпенята monkeys).
  У савані проживає,
Чорно-білі смужки має.
І весела, і пригожа,
На конячку нашу схожа. (A zebra).
— Діти, ми з вами сьогодні вирушимо  на уявну екскурсію до зоопарку. Давайте спочатку разом згадаємо правила відвідування зоопарку.
2.2.Інструкція
Не можна годувати тварин своєю їжею, можна купити-корм біля входу; не можна близько підходити до диких тварин, до басейнів із водними тваринами; не можна дражнити тварин, просовувати пальці крізь клітку, розхитувати та качатися па клітці, тощо.
1. Don’t feed the animals!
Не годуйте тварин!
2. Don’t touch the animals!
Не торкайтесь тварин!
3. Don’t tease the animals!
Не дражніть тварин!
— З якими тваринами ми тут зустрінемося? Назвіть їх.
2.3.Уявна екскурсія з елементами рольової гри.
— А тепер давайте вирушимо на екскурсію.
Пісня: діти співають хором (2-В клас).
We go, go, go
We go to the zoo,
Because we like the animals,
And you like them too.
We like the foxes, bears,
And like the kangaroos
We like to watch the animals
On TV and in the zoo.
Welcome to the zoo
 Заздалегідь підготовлені школярі здійснюють уявну екскурсію. Серед них можуть бути і слабковстигаючі.
— Екскурсію сьогодні проведете ви самі (Гіди – учні 4-го класу).
Діти підходять до кліток по черзі. Це можна здійснити з допомогою плану зоопарку. Там біля кожної клітки на них чекає гід, який розповідає англійською мовою про тварину, її розмір та колір, де вона живе та чим харчується. Учитель керує цим процесом; він може також виступати в ролі відвідувача зоопарку, пересуваючись разом з учнями та надаючи відповідну допомогу. Причому можна змінювати склад екскурсоводів. Якщо хтось із учнів бажає доповнити розповідь гіда додатковими відомостями, це слід заохочувати.
P1.: Гід (розповідає)
1. Look here! These are elephants.
The elephants are grey. They are very big and strong. They live in India and Africa. Elephants like to eat leaves and fruit. They like water. They are kind animals.

P2.: Гід (розповідає)
2. Here we can see the giraffes.
 They live in Africa. They are orange and white. They have got a very long neck, a small head and a tail. The giraffes eat leaves and fruit.

P3.: Гід (розповідає).
 3. Please, look here! This is a bear. The bears live in the forest. You see they are brown and fat. Bears have got a lot of hear on the body. They have got a short tail. They like honey.
  
P4.: Гід (розповідає)
4. Here are some crocodiles. The crocodiles live in rivers and in hot countries. They are green. They are ugly. They have got a big mouth, four short legs and a long tail. They eat fish and meat.

P5.: Гід (розповідає)
5. Lions are very beautiful animals. The lion is a king of all animals. Its color is brown and yellow. It is a very strong animal. It lives in hot countries too.

А тепер, діти, переглянемо фрагмент мультфільму «Гірлянда з малюків».

III. Підбиття підсумків.
Чи сподобалася вам екскурсія?
Ви сьогодні працювали дуже добре, спробували себе в ролі екскурсоводів зоопарку. Ми з вами повторили назви багатьох тварин та дізналися про них багато цікавого.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога