Розробка уроку
The World of Nature (Animals)

Мета: Перевірити рівень засвоєння матеріалу, рівень уміння застосовувати вивчене в знайомих і змінених ситуаціях, розвиток усного мовлення, практикувати у вживанні граматичних  структур I like, I don’t like.
Розвивати пам'ять, увагу, творчій характер у дітей, формувати культуру розумової праці.
Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, до навчання в цілому, вчити учнів бути уважними.
Обладнання: малюнки, картки з транскрипційними знаками, мультимедійна презентація, картки для індивідуальної роботи учнів 1, картки  для індивідуальної роботи учнів 2.
Тип уроку: інтегрований.


Хід уроку
І. Організаційна частина уроку.

1. Greeting
Good morning, children. I am glad to see you. How are you today?
1.I’m well.
2.I’m OK.
3.I’m fine.
2.Today we a going to repeat our topic Animals (wild and domestic).
Сьогодні ми збираємося повторити тему: Тварини свійські та дикі.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Let’s repeat the sounds. Давайте повторимо.
Вчитель показує картки з транскрипційними знаками.
[b], [I], [ʌ], [i], [æ], [ə], [d], [g], [z]
Потім діти читають скоромовку в транскрипційних знаках
  
ə big blæk bʌg
bit ə big blæk dɒg
ɒn hiz big blæk nəvz

Вчитель просить програти цю скоромовку, вчитель читає дітям її в натуральному  виді.

2. На екрані нове завдання.
Прочитати імена дітей в алфавітному порядку.
Tom, Bill, Ann, Dan, Kate
Учні називають в алфавітному порядку імена, потім на екрані з’являються правильні відповіді.
1.Ann
2.Bill
3.Dan
4.Kate
5.Tom
  
3. Make up sentences. Скласти речення.
  
4. Teacher asks children. Вчитель питає дітей.
T: What animal do you like?
Діти відповідають.

5. Робота з картою→діти
Вчитель питає, діти відповідають і показують на карті країни.
T:1. Where do elephants live?
2. Where do monkeys live?
3.Where do camels live?
4.Where do crocodiles live?

6. Гра «Domestic or wild animal» На екрані той же список тварин без транскрипції. (м’яч)

7. Аудіювання, діти слухають і відповідають: Яка це тварина?

8. Physical activity (a son -  пісенька)
Do everything together.

III. Заключна частина
Summarizing
Д/з Прочитати короткі оповідання (картки)



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога